Bekijk hier onze retourvoorwaarden
U kunt om diverse redenen besluiten (een deel van) uw bestelling te retourneren. Voor iedere reden gelden onze eigen retouvoorwaarden. Lees zorgvuldig deze pagina door om misverstanden en vertragingen te voorkomen.
In alle gevallen* dient u de retourzending voldoende gefrankeerd naar ons op te sturen. Ongefrankeerde pakketten of onder rembours opgestuurde pakketten worden niet door ons geaccepteerd. Acustica.nl vergoedt in sommige gevallen de verzendkosten. Hiervoor gelden maximale tarieven.
- Nederland € 15,00
- België € 10,00
* dit geldt NIET voor een akoestische piano of vleugel. Een akoestische piano of vleugel vervoeren valt onder speciaal transport. Wilt u de piano retouneren aan Acustica.nl dan komen de retourkosten voor eigen rekening. De minimale kosten bedragen €160,- (tot 35 km en begane grond). Bij meer dan >35 km worden de kosten in overleg besproken. Dit geldt echter alleen voor de landen; Nederland, België en Luxemburg. Voor Duitsland, Frankrijk en andere landen geldt een andere retourprocedure. Het transport wordt dan niet meer in eigen beheer gedaan, maar wordt uitbesteed. Kosten hiervoor zijn opvraagbaar bij Acustica.nl.
LET OP! Retourzendingen zonder retourformulier kunnen helaas niet in behandeling worden genomen. Download en print in alle gevallen dus ons retourformulier. U dient het retourformulier duidelijk en compleet in te vullen. Het product dient u gefrankeerd retour te zenden naar:
Acustica.nl
t.a.v. retourafdeling
Korte Huifakkerstraat 2
4815 PS Breda
Bestelling retourneren binnen veertien werkdagen
U kunt producten uiteraard ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet, ongebruikt en niet beschadigd is en in de oorspronkelijke verpakking zit. Producten die beschadigd zijn of zijn gebruikt komen niet voor ruilen of restitutie in aanmerking. De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw eigen rekening.
Download en print het retourformulier. Vul het formulier zorgvuldig in en stuur dit mee met de retourzending.
Zorg voor een gedegen omverpakking welke, indien mogelijk, om de originele verpakking heen zit. Plak geen stickers of andere biljetten op de indien mogelijk originele verpakking. Indien dit wel gebeurd kunnen producten niet worden omgeruild in verband met onverkoopbaarheid.
Levering komt niet overeen met wat er besteld is
Komt de levering niet overeen met wat u besteld heeft, dan kunt u deze producten uiteraard terugsturen. Neem vooraf wel eerst contact met ons op via info@acustica.nl of op nummer 076-560 24 23. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk het juiste product naar u opsturen.
- Download en print het retourformulier. Vul het formulier zorgvuldig in en stuur dit mee met de retourzending.
- Verzendkosten krijgt u van ons gecrediteerd, u heeft ook de mogelijkheid het product of bestelling bij ons langs te brengen (uitgesloten; akoestische piano’s).
- U dient de bestelling indien mogelijk in originele verpakking te verzenden.
- Plak geen stickers of andere biljetten op de indien mogelijk originele verpakking. Indien dit wel gebeurt kunnen producten niet worden omgeruild in verband met onverkoopbaarheid.
Defect product buiten garantietermijn (geen verbruiksgoederen)
Mocht het voorkomen dat uw product buiten de garantietermijn kapot gaat, dan dient u de volgende handelingen te verrichten.
- Download en print het retourformulier. Vul het formulier zorgvuldig in en stuur dit mee met de retourzending.
- Verzendkosten zijn voor uw eigen rekening, u hebt ook de mogelijkheid het product bij ons langs te brengen.
- Zorg voor een gedegen omverpakking welke, indien mogelijk, om de originele verpakking heen zit.
- Voor alle reparaties wordt € 35,- incl. BTW onderzoekskosten berekend. Deze onderzoekskosten komen te vervallen zodra u ons opdracht geeft het product te repareren tegen de prijs zoals vermeld in de reparatie-offerte.